HTML

Marathon Jägerért

A 2010-es győri maraton teljesítése után jött 28 feles jéger. Aztán még 2 maraton, most pedig egy kicsit vadabb terv...

Friss topikok

2. hét - 3 edzés, tanulságok, cipő

2010.06.14. 01:56 Csabi (28)

A június 7-ével kezdődő héten egyrészt megérkezett a nyár, másrészt kiáradt a Duna - ezen jelenségek pedig (lévén a szabadban és a folyó mellett futok) meglehetősen jól láthatók voltak számomra.

Meglehetősen szorgalmas voltam, hétfő reggel, kedd este és csütörtök reggel is edzettem, illetve még egy szerda reggeli squash is befigyelt. A hétvégén inkább a nyeremény elfogyasztására készültem fel kemény tréningekkel, de vasárnap este belefért még egy 5 km, amit azonban én már a 3. héthez számolok.

A 2. hét a következő tanulságokkal szolgált:

  • Komoly megerőltetés után muszáj 2-3 napot pihenni, a szombati Tour de Pelso után hétfőn reggel nem volt jó futni, nem ment fel a pulzusom, nem izzadtam meg - ilyet már tapasztaltam máskor is, pihenni kell.
  • A reggeli edzés nem is olyan szar. Szép idő, szép a város, jól indul a nap, frissen megyek melóba - a kelés persze néha borzasztó, de főleg ha Gabi is jön velem (ő sétál), akkor nem vészes a dolog.
  • Nem tűnik fontosnak, de (legalábbis nekem) mégis az: a futás közbeni iPod-hallgatás. Megpróbálkoztam az Economist cikkek hallgatásával (le lehet tölteni őket audio változatban), és amikor rá vagyok hangolódva, nem kalandozok el, akkor simán lehet hallgatni - persze minden szó nincs meg, de a cikkek lényege, üzenete át szokott jönni.

Végül elhatároztam, hogy szépen lassan beszámolok a felszerelésemről, útvonalaimról, valamint egyéb nagyon pikáns magánéleti részletekről is, kezdjük tehát ezen a héten a legfontosabbal: a cipővel.

Kb. minden futásról szóló cikk az alkalmas cipő megválasztásával kezdi a sikertényezők felsorolását. Tamás (a Jégerért futó álomnégyes egyik tagja) javaslatára a Saucony boltjában próbálkoztam, és nem csalatkoztam. Készséges eladók a vevő lábát megszemlélve ajánlanak cipőt, megmondják, hogy hol szoktak kopni a lábbelijeim (és igazuk van), kimondottan szakértőnek tűnnek. Én végül a Saucony Phoenix modellt választottam, és eddig nem csalódtam - korábban mindig az aktuális focicipőmben futottam, nos, ez egy másik világ. Jól döntöttem, remélhetőleg az elégedettség november 7-ig megmarad.

Jövő héten (3. hét) Olaszországba kell utaznom melóügyben, ami némiképpen nehezíti az edzésterv betartását (ezért is futottam le a hétfői adagot vasárnap este), de terveim szerint szerda és vasárnap este fogok futni.

1 komment

Címkék: edzés cipő

A bejegyzés trackback címe:

https://marathonjagerert.blog.hu/api/trackback/id/tr612079814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oregifi 2010.06.15. 21:56:22

Üdvözlet az új regisztrálttól! A fő kérdéshez az ismert okok miatt sajnos nem tudok hozzászólni,csak egyik ámulatból a másikba esem. A konyhai katasztrófa miatt együttérzésem. Az olasz útról számítok beszámolóra.
süti beállítások módosítása