HTML

Marathon Jägerért

A 2010-es győri maraton teljesítése után jött 28 feles jéger. Aztán még 2 maraton, most pedig egy kicsit vadabb terv...

Friss topikok

4:48:39 - akkor igyunk!

2010.11.09. 01:15 Csabi (28)

:-)

A lényeg a címben van, de miután tömegek követelték :-) a beszámolót, íme néhány "Schlagwort", erős képi hatásokkal.

  • A pihentető hét után szombat este érkeztünk Győrbe, ahol Ders szülei isteni csülkös lencselevessel és rakott palacsintával vártak minket, így a szénhidrátbomba megvolt.
  • Kb. 1 óra gépszerelés után megtekintettük a Tűzszekerek c. futós filmet, ami sajnos nem annyira jó, mint hittük, de legalább kellően elálmosodtunk. Az alvás fél 1-től fél 7-ig tartott, tehát rendben volt.
  • A reggeli a verseny előtt bejáratott fonott kalács, szüleim isteni vegyeslekvárja kombó volt Nesquick kakaóval, ez őrült fontos részlet ugye...
  • A verseny, mint sejtettük is, szuper családias volt, kb. 150-200 indulóval, amiből sztem kb. 40 futott maratont. Jól jellemzi az esemény méreteit, hogy minden kör végén (mint írtam, 6 db 7 km-es kört nyomtunk) a rajtnál ülő 8 néni felírta, hogy melyik rajtszámú versenyző érkezik, így számolták az időket. Kedves, családias verseny volt.
  • Íme egy kép indulás előttről (a fekete szteccsgatyákat külön kiemelném):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Szintén tudtuk, hogy erdei pálya lesz. Nos, kb. az út fele ment erdőben murvás, földes részen, ami elég hepehupás volt, míg a másik fele betonon, ebből kb. 2 km egy töltésen, ahol izomból fújt a szembeszél.
  • Ami a körülményeket illeti, volt útközben meg a kör végén egy-egy frissítőpont, illetve a kör végén az "ünneplő tömeg" is. Egész konkrétan szerintem ezért futottam öt órán belül. Amíg az ember nem fut versenyen, ezt üres frázisnak hiszi, de annyit, de annyit segít ilyenkor egy-egy jó szó, hogy én még az egyik kanyart jelző és ott hevenyészve tapsikoló faszingerrel is lejattoltam a végén, annyira hálás voltam neki. És még sokkal jobban Gabinak, a szüleimnek, Beusnak, Dórinak, Krisztinek és Tamásnak, hogy buzdítottak, valamint az erő mellett finom falatokat is adtak - lásd alább (elárulom, hogy az egyik kép Gabi Photoshop-tudását dicséri):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Hogy hogy éreztem magam? 3 körön át remekül, aztán 3 körül át borzasztóan. Az első fele úgy ment, ahogy terveztem, se nem gyorsan, se nem lassan, aztán elfogyott a kraft. Hogy mi az oka, nem tudom, hiszen a 30-as versenyen semmi ilyesmi nem volt 21 után. Tippem a talaj (Zsolti is megerősítette), nem voltam hozzászokva, hogy minden lépésemre ügyelnem kell. Persze más oka is lehet, Gabi nagybátyám sem tudta a 21-es vagy 30-as formáját átmenteni, a maraton azért másik liga, és fejbecsapja az embert.
  • A 4. kör még csak-csak ment, a holtpont (ahogyan azt sejtettük is) utána jött - 14 km még ****a sok. Ott nagyot szenvedtem, az utolsó kört meg már simán (persze marha lassan) behúztam. Mindezt az alábbi diagram is szemlélteti, a 2-3. köröket bénaságból fakadóan nem mértem külön, így feleztem a két kör együttes adatait, de emlékeim szerint ez nem különösebben tér el a valóságtól.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Tudjátok, az kicsit fura érzés, hogy kb. minden edzésen gondoltam arra, hogy milyen koreográfiával futok majd be, majd a végén annyira kivoltam, hogy nem csináltam semmit, csak bevánszorogtam, mint egy darab... Megint csak üres frázisnak tűnhet, de lelkileg is igénybe veszi az embert egy ilyen verseny, de persze marha sokat is ad, ha sikerrel érsz célba - lásd alább (az idő amiatt több, mert kicsit később léptem át a vonalat a rajtnál):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Zsolti eszméletlen jó, 3:49-es idővel zárt, Marci végül 28 km-t teljesített - ezzel pedig megnyertük a fogadást.
  • Ders és a kis pajtások szuper meglepetéssel készültek, úgy fest, számítottak rá, hogy nyerhetünk :-). Köszönjük, tök jól esett!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Slusszpoénként másnap (hétfő) este elmentem ötlabdázni, és bár egész nap dór oszlopokat éreztem a lábam helyén, egy alapos bemelegítés után gyakorlatilag alig fáradtam el kb. 1,5 óra intenzív testmozgástól. Már írtam, gimis korom óta (amikor heti három fociedzést nyomtam és ** kilóval kevesebb voltam) nem volt ilyen jó erőnlétem, sokkal jobban érzem magam fizikailag, mint mondjuk fél éve, és ezt is (mint oly' sok minden mást) a Jégernek köszönhetem! :-)
  • Komolyra fordítva a szót köszönöm mindenkinek a lelkes olvasgatás, figyelmet, támogatást, szurkolást, jól esett. Továbbra is van kedvem futni, és szívesen futnék jövőre is maratont. És bár nem ígérem, hogy életem minden nagy tervéről és annak megvalósulásáról blogot vezetek majd, ez így frankó volt.
  • Zárásként és búcsúzóul álljon itt Gabi új fényképezőjének és Photoshop-tudásának két szerelemgyermeke... :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marathonjagerert.blog.hu/api/trackback/id/tr642435156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bék 2010.11.09. 09:56:43

Gratulálok mindhárom résztvevőnek!!!

Bék 2010.11.09. 09:58:49

@Bék: egyébként megvédeném a Tűzszekerek c. filmet, kicsit lassú, de nagyon szeretem. Filmemlékeim egyik legmeghatóbb jelenete, amikor az edző nincs ott a stadionban, hanem mellőle nézi, hogy milyen zászló emelkedik a magasba az eredményhirdetéskor.

Henci 2010.11.09. 14:50:52

A messzi Ázsiából is nagyon gratulálok, le a kalappal! Mikor hazamegyek, egy-egy felesre a vendégeim vagytok...

T.M.I.P. 2010.11.09. 17:30:49

Nagyon, nagyon, nagyon büszke vagyok! Izgultam, drukkoltam, wááá... Olyan ügyes vagy!!!! :D

zséva 2010.11.09. 22:52:50

Gratula! Büszke lehetsz magadra!
Ja, és a blog meg tök jó ötlet volt, mindig élvezettel olvastam!

ders 2010.11.09. 23:31:34

200 jéger az ultramaratonért? :P

eszkis 2010.11.10. 20:40:53

jóvan, fogadjunk 20 jägerben hogy nem tudod fixivel megcsinálni a balatonkört:)

wegi 2010.11.11. 22:29:03

Én is gratulálok!

hedike 2010.11.30. 19:26:01

A berkeley-s kommuna kicsit megkésve reagál, dehát úúúúúristen srácok, nagyon gratulálunk, és szeretnénk tudni: a marathon teljesítése után a ***hossz-karvastagság hányadosotok hogy változott?

Bék 2010.12.09. 20:57:01

Irány a hússzoros ironman: 76 kilométer úszás, 3600 kilométer kerékpározás, és 844 kilométer futás. Lásd sportgeza.hu/sport/2010/12/09/oregecskedo_csaladapabol_harcedzett_ferfi/
süti beállítások módosítása