HTML

Marathon Jägerért

A 2010-es győri maraton teljesítése után jött 28 feles jéger. Aztán még 2 maraton, most pedig egy kicsit vadabb terv...

Friss topikok

4-6. hét - sok meló, sok érdekes tapasztalat

2010.07.09. 01:17 Csabi (28)

Kissé elmaradtam az írással mostanában, aminek egyetlen praktikus oka, hogy baromi sokat dolgoztam, sokszor éjjel, és néhány nap erejéig Olaszországban is.

Az elmúlt majd' három hétben számos dolgot csináltam először az edzések során, a mai poszt ezeket sorolja fel:

  • Az első betegség miatti kihagyás
    Mint az előző bejegyzésben már írtam, a 3. hét vasárnapján iszonyatosan szarrá áztam a Szigeten, hétfőn este meg jól belázasodtam, vedeltem a teát, próbáltam kúrálni magam, ám a keddi edzést így is ki kellett hagyjam - minden iromány azt tanácsolja, hogy betegen soha.
  • Az első futópados edzés
    No igen, Olaszországban egész nap vezettem és dolgoztam, 10-kor tudtam nekiállni edzeni. Mivel tök sötét volt és nem ismertem a helyet, a szállodai konditerem futópadján álltam neki 6 km "leküzdésének". Szemben hatalmas tükör, ami megmutatta, hogy milyen szép is vagyok futás közben - hmmm, valójában elég ijesztő volt a látvány. A pulzusmérőmet felismerte a gép, így kijelezte az értékeket, plusz a hátralévő távolságot is, mindezzel együtt elég fos volt gépen nyomni, monoton, nem kényelmes, muszáj figyelni, hogy nehogy egy rossz lépéssel lerepüljek - egyszóval nem komáltam nagyon. Főleg azért nem, mert 3,45 km "megtétele" után a kis indiai londíner arc kirakott zárórára hivatkozva. Nyilván hatalmas parasztság ez, de gondolom nem szívózok a kisöreggel, nem az ő hibája...
  • Az első erdei edzés
    Egy vasárnap került sor az első erdei edzésre az Üröm melletti dombokon át - tudjátok, az "egri vár" felé. 13 km-t nyomtam, volt benne domb bőven, a pulzusom is felment eléggé helyenként, láttam nyuszit, és jó volt úgy hazaérni, hogy nem fáradtam el. Tanulság: szuper dolog erdőben futni, és szuper dolog váltogatni a helyszíneket.
  • Az első ...
    A fenti 13 km során szembesültem egy jelenséggel, amiről eddig csak hallottam. Ezt itt nem részletezném, akit nagyon érdekel, itt megtalálja. Vicces.
  • Az első kulacsos edzés
    Végül az 5. hét zárásaként (tanulva a legutóbbi bejegyzésben már említett 10 km után jelentkező szomjúságból és a hőségből) magamra öltöttem a Szigetre a Gabi által gyalogláshoz vásárolt kulacstartó övet, ami elég hasznosnak bizonyult. Kicsit persze zavaró, de nem vészesen, a nedű pedig jól jön belőle. (Ide tartozik, hogy két elég kemény buli után futottam aznap, és bizony az egekben volt a pulzusom, kb. 8 perces kilométerekkel tudtam volna a célzónában tartani - ebből is látszik, hogy mennyire változó értékeket ad időnként ez a módszer.)
  • Az első hatalmas baromság
    A fenti edzés után Ürömre mentünk az egészség jegyében stílusosan szalonnát sütni, és amikor a kocsiba szálltunk, felpakoltam az iPodomat a kocsi tetejére, mert gyorsan inni akartam. Nyilván otthagytam és elhajtottam, ba**** meg, ma vettem újat - mondjuk elég szuper példány...
  • Az első egyhetes pihenő...
    ...pedig jövő héten következik, amikor is idei első bulgáriai hetemet töltöm majd el, edzés nuku, illetve a nyeremény elfogyasztása lesz majd a fókuszban. :-)
     

Láttam, mások is nyíltan vallanak edzéseikről - sok sikert, Erika és Zsófi! (Kár, hogy én nem a divany.hu-n publikálok, nem tudom, mennyire illene a képbe a 84 jéger emlegetése, grrr...)

Részemről ennyi, még dolgoznom is kell, holnap/ma az utolsó sűrű munkanap a szabi előtt - olvassátok a remek bejegyzéseket, kommenteljetek, és nézzétek meg a megdöbbentően részletes edzésnaplómat!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marathonjagerert.blog.hu/api/trackback/id/tr672139929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bék 2010.07.09. 18:31:56

Furának találom, hogy a kulacs nem zavar nagyon futás közben (persze főleg teli állapotban).

tarja 2010.07.09. 18:55:59

Azta, Csabi! Micsoda divatot teremtesz!

Bék 2010.07.09. 23:37:12

(a 13 km erdőben, dombos terepen szép teljesítmény egyébként, respect)

Siegler 2010.07.27. 23:18:26

csabi. állat vagy. megnéztem az edzésnaplód. go csabi go!
süti beállítások módosítása